Micul monstru numit vânzător


315_490_1

Unde sunt vremurile în care vânzătorul chema clienți și discuta cu ei, nu fac referiri aici la negocieri de prețuri asta o fac la piață. Au apus odată cu țața venită în spatele tejghelei.

Sunt zile în care cotidiene cumpărături devin un calvar și nu odată am fost bruscat verbal de cel din spatele tejghelei, se întâmplă să am strania senzație de vasalitate față de măria-sa vânzătorul, ei bine lucrurile nu stau așa, eu cumpărătorul aduc profit și dânsa vânzătoarea se află în postura de a mă deservii. Dar nu este așa și adevărul acesta a fost reconfirmat azi. Am fost la un magazin pe lângă stadion și am cumpărat mai multe mezeluri, printre care unele feliate, toate bune până când am ajuns la salam. Rugasem vânzătoarea să-mi felieze  300 de grame din salamul dorit, ei bine un sfert din cantitate a rămas întreagă, bine înțeles am dorit ca și acea bucată să fie tăiată, ei bine nu numai micul sfințișor de boltă dar și stăpâna mai mica lui șeful arhanghelilor de la birou au sărit ca arși. „Cum, nu se poate, este absurd să vreți să vă tăiem întreaga cantitate.” A mai apărut și gigolo-ul de servici și-mi spune că un ton de forță: „de mă tai feliindu-vă salamul iasă cu…, iasă rău ce mai”

Măi frate mai că să mă fac mic supus al „ VÂNZĂTOREI”, dar nu am ripostat și după mai multe minute de controversă am cumpărat mezelurile așa cum am dorit, anume feliate. Dar ce te faci, nu-n fiecare zi ai chef de ceartă și apoi te duci matinal la cumpărăturile urgente nu să-ți strici ziua. Cu mici satane de boltă, ce pompos numită-i magazin. Tu un biet muritor ce nu ști nici cum se numește zbirul din fața ta, ecusonul fiind ceva ipotetic și de pus când trece sefu’ sau controlul financiar .

Cu demnitatea cu rămâne?

Nu mai continui, vin sărbătorile și nu-i frumos să te porți cu ceilalți cum ei ți-au făcut. În speranța că nu voi mai fi nevoit să scriu articole de genul acesta închei și vă salut, Dan Orghici.

Lasă un răspuns

