Ţăfnele lui Daniel Marian


Ţăfnă

I tari mă i tari, ca mâţa în parcari
nu-i linişti făr dânsa cum nu-i destulî
hapa-hapa gânsa di gânsac
nuţî-spaima-constîtuţî, eroarea dumniei virtuţî
nu-ncape-n pişoari, -n cap, în sac
o vreau pe nuţî cari nu-ncape-n labeunu numa
-n doi cu şapti cai căişorii mei behei dihei ihei
nişi în veac de vrac de dreak
şî sî trîăiascîă nuţî, ie-mi făcu o vrajă mare ptiu !
azî vreu sî mî duc cu capra şî cu iezî păstă pustiu
căchiliu hazliu paraliu oţâr diliu dupî nuţî bă !!!!!!!

Plăvan Rotopercutor

iarâşî nuţi vini dîn visu’ cu mamuţî
undi-i fomeia alfa cari dă cu şiocu pâ undi
cridiam câ-mi făcu-i taraba-n locu’
la afişu’ aşiela mari cu un băs
vini nuţî sî-mi şiarî-un kablu di bâgat
în prizî labeunu, io îi dădui şiei mai dădui la câţva mumu
şî uit’ astfiel înc-o porţîie die dugheanî l-am mai drăs
pă băăăăăăăăăăs

Nuţî liopard cu peni

nu ti temi hai la neni
sî ni culcăm un şic cî-i dogoari mari în parcari
şini-i şic matali ’şti şic
mamî şi buric vezî cî ti zîc
pericol publîk iah iah iaht şalupî şalu’ pîstî cap ţî-i da
hap-hap hapşiu de hapsân mi sî-nşins crierii ca grierii di la cîldurî
ca la bondaru’ di pi bordurî
hap-hap di vii cu penili la mata
sî li punim di sorcova vesela
cî-i august nuţî brie revelionu’
la tot ciumpăndelu’ campionu’
cari iaşti şi paşti ieuro şî ronu’

Lasă un răspuns

